Categorieën
Nieuws

Gezocht: bestuur 2018-2019

Na een heerlijk dansseizoen is Dance 2.0 weer op zoek naar enthousiaste leden die volgend dansjaar onze vereniging draaiende willen houden. Heb jij zin om samen met andere, gezellige bestuursleden leuke lessen te bedenken met toffe docenten, activiteiten organiseren, leden en geïnteresseerden informeren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Twijfel je of wil je meer info? Spreek Anke, Irene, Jolanda, Lieke of Wilma aan!

Algemeen: Samen bedenken jullie aan het begin van het jaar wat jullie willen gaan doen! Een voorstelling? Een Dansdag? Welke lessen? Die vinger in de pap is natuurlijk erg leuk! ;-) Ongeveer 1 keer per maand vergaderen jullie samen. Je bent ongeveer 2 uur per week bezig met dit bestuur; sommige weken zal je er juist minder tijd aan kwijt en bijvoorbeeld bij de start van een nieuw blok weer iets meer. De jaarplanning is vroeg bekend, dus dit kun je makkelijk inplannen!

Natuurlijk kunnen jullie de precieze taakverdeling onderling overleggen, maar hieronder lees je wat de verschillende functies kunnen inhouden:

Voorzitter: zoeken naar leuke dansdocenten voor onze lessen, contact onderhouden met deze docenten, agenda opstellen voor de bestuursvergaderingen, zomerworkshops organiseren met de voorzitter van STUdance.

Vice-voorzitter: contactpersoon voor onze alumni-leden, samenwerken met de AcCie, Dansdag organiseren, invallen voor de voorzitter indien nodig.

Penningmeester: verantwoordelijk voor onze financiën, eerst de begroting en daarna de afrekening maken van het hele dansseizoen, de subsidie aanvragen aan begin van het jaar, betalingen controleren, facturen betalen.

Secretaris: ordenen van onze gezamenlijke mailbox, leden en geïnteresseerden mailen, 4 keer per jaar leden plaatsen in onze lessen, notuleren tijdens vergaderingen, ledenadministratie bijhouden.

PR-functionaris: leuke berichtjes en foto’s plaatsen op onze Facebook en Instagram, 1 keer per maand ‘t Postduifje maken, onze WordPress website up-to-date houden, overige promotie voor Dance 2.0.

Tijdens onze afsluitingsactiviteit op 6 juli, het Diner Rouler, willen we graag de namen van de nieuwe bestuursleden bekendmaken aan de leden!